Πώς να φτιάξεις ένα επιτυχημένο slogan για τη μικρή σου επιχείρηση χειροποίητων
BY HandArtisan
28/11/2022
0
Comments
483 Views
Όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν ένα πιασάρικο slogan. Το slogan, είναι μια σύντομη φράση που λέει όλα όσα πρέπει να γνωρίζει κάποιος για μια επιχείρηση, με μία φράση. Ένα καλό slogan πρέπει να είναι πιασάρικο, να μένει στο μυαλό μας και να συνοψίζει τι ακριβώς κάνει η επιχείρησή μας.
Δείτε πώς μπορείτε να γράψετε ένα καλό slogan για τη μικρή σας επιχείρηση.
Ο ορισμός του Slogan:
Ένα slogan, είναι μια σύντομη φράση που συνοψίζει την ουσία μιας επιχείρησης.
Γιατί Χρειάζεσαι ένα Slogan για τη μικρή σου επιχείρηση;
Ένα slogan, βοηθά τους πελάτες σας να γνωρίσουν την επιχείρησή σας και τους λέει τι να περιμένουν από εσάς. Αν το slogan της επιχείρησής σας τους μείνει στο μυαλό, τότε θα θυμούνται και την επιχείρησή σας.
Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν ένα slogan μαζί με το λογότυπο και το brand τους. Κάτι τέτοιο ενθαρρύνει τους πελάτες να συσχετίσουν την επιχείρηση με την υπόσχεση ή το συναίσθημα που μεταδίδεται μέσω αυτού του slogan..
Επιλέγοντας το κατάλληλο Slogan
Δεν χρειάζεστε μια επώνυμη διαφημιστική εταιρεία για να φτιάξετε ένα υπέροχο slogan. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε, είναι να καθίσετε και να γράψετε όσο το δυνατόν περισσότερες ιδέες. Δεν χρειάζεται να ξεκινήσετε από το μηδέν! Απλώς απαντήστε σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρησή σας.
Πώς ονομάζεται η επιχείρησή σας;
Τι είναι αυτό που κάνει την επιχείρησή σας μοναδική; (π.χ. χαμηλές τιμές, άψογη ή άμεση εξυπηρέτηση, ποιότητα, καθαριότητα κοκ)
Τι είναι αυτό που κάνει τους πελάτες σας να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας; (γράψτε το με μια λέξη, όπως καθαρισμός, χαλάρωση, ξεκούραση, ευεξία κοκ)
Τι στυλ ταιριάζει περισσότερο στην επωνυμία σας;
Παιχνιδιάρικο
Σοβαρό
Διεκδικητικό
Άνετο/Χαλαρό
Σοβαρό
Έχετε λογότυπο για την επιχείρησή σας; Φτιάξτε ένα λογότυπο σήμερα, εύκολα και γρήγορα!
Απαντώντας στις παραπάνω ερωτήσεις και καταγράφοντας τις σκέψεις σας, μπορείτε να φτιάξετε ένα σούπερ slogan για τη μικρή σας επιχείρηση. Παράδειγμα:
Έχω μια επιχείρηση με χειροποίητα στρώματα. Ονομάζεται MyStroma
Ποιότητα
Relaxing
Στυλ, συναισθηματικό
Slogan: MyStroma. Made with heart and soul ή MyStroma. From my heart to your home ή MyStroma. Because we know what’s best for you ή MyStroma. Your happiness is our motivation ή MyStroma. Products made with passion.
Χρειάζεσαι ένα slogan για τη μικρή σου επιχείρηση;
Εννοείται! Όσον αφορά τη δική σας επιχείρηση, ένα έξυπνο slogan μπορεί να σας βοηθήσει στο να διαμορφώσετε τις πρώτες εντυπώσεις των ανθρώπων για το brand σας. Εάν χρησιμοποιείτε το slogan σας έξυπνα, οι πελάτες σας θα αρχίσουν να το συνδέουν με το όνομα της επιχείρησής σας, κάνοντας την ακόμα πιο σημαντική και εύκολα αναγνωρίσιμη ανάμεσα σε τόσες άλλες.
Πώς να δημιουργήσεις το τέλειο slogan
Για να ξεκινήσετε, γράψτε μια λίστα. Καταγράψτε το καλό, το κακό, το χάλια. Συμπεριλάβετέ τα όλα! Η έμπνευση μπορεί να κρύβεται στα πιο απίθανα σημεία.
Παρακάτω θα βρείτε τα 7 χαρακτηριστικά των πιο επιτυχημένων slogan:
Σύντομο. Χρησιμοποιήστε από 4 έως 6 λέξεις.
Προσωπικότητα. Τι κάνει την επιχείρησή σας μοναδική;
Θα θυμάται ο κόσμος το slogan σας μετά από λίγες μέρες;
Δώστε μια υπόσχεση. Χτίστε εμπιστοσύνη, τηρώντας την υπόσχεσή σας.
Θετική φράση. Πείτε στους ανθρώπους τι προσφέρετε, όχι τι δεν προσφέρετε.
Ομοιοκαταληξία ή αλλοίωση λέξεων, μπορούν να κάνουν τα slogan σας ακόμη πιο ελκυστικά.
Σιγουριά. Ένα καλό slogan αναδεικνύει τις φιλοδοξίες σας.
Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια λίστα με αγαπημένα slogan που θέλετε να τεστάρετε.
Τι είναι αυτό που κάνει ένα slogan κακό;
Μην αφήσετε αυτά τα λάθη να χαλάσουν το slogan σας:
Υπερβολικές ρίμες. Τα συνθήματα με ομοιοκαταληξία τα θυμούνται εύκολα. Αλλά η ομοιοκαταληξία σας πρέπει να τονίζει το βασικό σας μήνυμα. Οι υπερβολικές ρίμες, καταστρέφουν τον πρωταρχικό σας στόχο.
Υπερβολικά υποσχόμενο. Οι πολλές υποσχέσεις δείχνουν φιλοδοξία. Μια υπερβολική υπόσχεση που βγάζει μάτι, θα βλάψει τη φήμη της επιχείρησής σας και θα διώξει τους πελάτες.
Πολύ ασαφής. Επιλέξτε εκφραστικές λέξεις και κάντε μια δήλωση για την επιχείρησή σας.
Προσβλητικός. Στη λίστα με τα «χειρότερα slogan» είναι οι σεξιστές ή οι ρατσιστές. Έτσι, θα στρέψεις την κοινή γνώμη εναντίον της επιχείρησής σου.
Είναι καλή ιδέα ένα αμφιλεγόμενο slogan;
Ένα αμφιλεγόμενο slogan θα κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για την επιχείρησή σας, αλλά είναι πολύ πιθανό να διχάσει τις απόψεις τους, με αποτέλεσμα να χάσετε πελάτες. Χρησιμοποιήστε ένα αμφιλεγόμενο slogan, μόνο αν είστε διατεθειμένοι να το υποστηρίξετε 100%.
Πώς να τεστάρεις το slogan σου πριν το χρησιμοποιήσεις
Πείτε το δυνατά.
Googlάρετε το slogan σας για να δείτε αν χρησιμοποιείται ήδη ή αν έχει καταχωρηθεί από άλλη επιχείρηση.
Ζητήστε την άποψη από άτομα που δεν γνωρίζουν την επιχείρησή σας.
Ζητήστε από φίλους σας να σκεφτούν τρόπους με τους οποίους το sloagan σας θα μπορούσε να είναι προσβλητικό.
Ζητήστε από έναν φίλο σας να προφέρει το slogan σας μετά από λίγες μέρες. Μπορεί να το θυμηθεί;
Ρωτήστε τους πελάτες σας αν το slogan σας ταιριάζει στην επιχείρησή σας.
Να βρίσκετε πάντα χρόνο για να τεστάρετε το slogan σας. Μόλις αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε, είναι δύσκολο να το αλλάξετε.
Πού να χρησιμοποιήσεις το slogan σου
Στην περιοχή της κεφαλίδας του ιστότοπού σας
Στις επαγγελματικές σας κάρτες
Στις συσκευασίες των προϊόντων σας
Στην υπογραφή του επαγγελματικού email σας
Στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τι είναι ένα Slogan;
Ποια είναι τα καλά Slogan;
Το slogan είναι μια σύντομη φράση που εκφράζει μοναδικά το νόημα της επιχείρησής σας. Τα επιτυχημένα slogan διαβάζονται εύκολα και συχνά χρησιμοποιούν έξυπνες λέξεις για να γίνουν …αξέχαστα!
Τα καλά slogan ταιριάζουν το στυλ με το περιεχόμενο. Το περιεχόμενο εκφράζει με λίγα λόγια το τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες από την επιχείρησή σας. Το στυλ κάνει ένα slogan πιασάρικο, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας ομοιοκαταληξία. Αυτός ο συνδυασμός βοηθά τους πελάτες σας να θυμούνται την υπόσχεση του brand σας.
Γιατί να χρησιμοποιήσεις ένα Slogan;
Πώς να δημιουργήσεις ένα Slogan;
Ένα slogan είναι αρκετά σύντομο και δυνατό για να κάνει εντύπωση σε άτομα που έχουν πολύ λίγο χρόνο στη διάθεσή τους για να αφιερώσουν στο διαδίκτυο. Εκφράζει αυτό που πρεσβεύεις και το τι έχεις να προσφέρεις. Αυτό, σας βοηθά να ξεχωρίζετε και να προσελκύετε νέους πελάτες.
Ξεκινήστε γράφοντας τι αντιπροσωπεύει η επωνυμία σας: ποιες αξίες, υπηρεσίες ή προϊόντα μπορούν να περιμένουν οι πελάτες σας από εσάς; Τι κάνει την επιχείρησή σας μοναδική; Στη συνέχεια, διαγράψτε τις περιττές λέξεις μέχρι να μείνετε με τον πυρήνα της επωνυμίας σας.
Πού χρησιμοποιείται το Slogan σας;
Ένα slogan λειτουργεί οπουδήποτε μπορεί να χρειαστεί να παρουσιάσετε την επιχείρησή σας με λίγες λέξεις. Χρησιμοποιήστε το σε διαφήμιση, στη συσκευασία σας, στον ιστότοπό σας και στην υπογραφή του email σας. Με άλλα λόγια, χρησιμοποιήστε το οπουδήποτε μπορούν να το διαβάσουν οι πιθανοί πελάτες σας!